O σύνδεσμος του προϊόντος αντιγράφηκε

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

Το Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ είναι ο κατανοητός, πλήρης και συνοπτικός οδηγός σας σχετικά με τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να παρέχετε μεγαλύτερη αξία…
ISBN: 9786182041604
10%
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

Original price was: 78,00 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 70,20 €.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

Περιγραφή

Το Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ είναι ο κατανοητός, πλήρης και συνοπτικός οδηγός σας σχετικά με τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να παρέχετε μεγαλύτερη αξία για τον πελάτη, προκειμένου να έχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ. Η δεύτερη ευρωπαϊκή έκδοση αυτού του κλασικού κειμένου έχει επικαιροποιηθεί με τις πιο πρόσφατες ιδέες στο μάρκετινγκ και με πολυάριθμα νέα ευρωπαϊκά παραδείγματα μάρκετινγκ και μελέτες περίπτωσης. Οι συγγραφείς προτρέπουν τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες να ανακαλύψουν τις έννοιες του μάρκετινγκ και να τις μετατρέψουν οι ίδιοι/ες σε πραγματική εμπορική πρακτική.

Πληροφορίες

ISBN 9786182041604
Σελίδες 880
Κωδικός στο σύστημα Εύδοξος 112691143
Διδάσκοντες ΑΕΙ Αν επιθυμείτε να λάβετε τιμής ένεκεν κάποιο βιβλίο σχετικό με το αντικείμενό σας, επικοινωνήστε στο email: [email protected]
Ημερομηνία έκδοσης 5/20/2022
Κατηγορία ΕύδοξοςΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Έκδοση 14, 14 2020 Pearson Education, 1 2009
Τύπος εξωφύλλου Μαλακό
Δήλωσαν για το βιβλίο

«H πρωτοτυπία και η παιδαγωγική αξία του παρόντος συγγράμματος επιτυγχάνεται με τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς κατά την παρουσίαση των επιμέρους ενοτήτων και κεφαλαίων με την πληθώρα πρακτικών παραδειγμάτων που χρησιμοποιούν, τις ερωτήσεις καθοδήγησης και αυτοαξιολόγησης, την επικέντρωση στην τεχνολογία και στην ηθική και στην παράθεση μελετών εφαρμογής που αναφέρονται σε πληθώρα καταναλωτικών και βιομηχανικών προϊόντων, καθώς τέλος και με το ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό και την παράθεση εκτεταμένης βιβλιογραφίας και ηλεκτρονικών διευθύνσεων, ως πηγών για περαιτέρω μελέτη και έρευνα.» –Μάρω Βλαχοπούλου