Τεχνικές για τη βελτίωση της απόδοσης της καινοτομίας
1944 – 1949: Πώς η Ελλάδα παρέμεινε στον ελεύθερο κόσμο, Τόμος Β΄
12,00 € 10,80 €
Περιγραφή
Αυτό το βιβλίο βασίζεται σε μια έρευνα του INSEAD που διάρκεσε περισσότερο από τρία χρόνια, σχετικά με το πώς θα γίνουν οι μεγάλες εταιρίες πιο καινοτόμες. Προχωρώντας πέρα από τις απλές συνταγές, όπως «επιταχύνετε την ανάπτυξη», ο συγγραφέας δείχνει πώς είκοσι βασικά συστήματα και πρακτικές διαχείρισης επιδρούν στην επίδοση των καινοτομιών. Εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα συστήματα διαχείρισης μπορούν να αναστείλουν (ή να βοηθήσουν) την παραγωγή ιδεών, πώς μπορούν να καταστήσουν τη διαδικασία χρηματοδότησης περισσότερο ή λιγότερο αποδοτική και πώς μπορούν να καταστήσουν την ανάπτυξη περισσότερο ή λιγότερο επαρκή. Η συζήτηση εμπλουτίζεται θεωρητικά και μέσα από πρακτικά παραδείγματα. Είναι σχεδιασμένη ώστε να είναι χρήσιμη τόσο στους επαγγελματίες διευθυντές και συμβούλους όσο και στους ακαδημαϊκούς ερευνητές σε αυτόν τον τομέα. Με βάση αυτή την αρχική ανάλυση και την εμπειρία από πολλές ομάδες διαχείρισης, ο συγγραφέας περιγράφει μια σειρά μεθόδων τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μεγαλύτερες (και οι μικρότερες) εταιρίες για να βελτιώσουν τις επιδόσεις των καινοτομιών τους. Δίνει παραδείγματα του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αλλάξουμε κάθε ένα σύστημα διαχείρισης που συζητείται και περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να συνθέσουμε μια σειρά διαφορετικών μεταρρυθμίσεων σε ένα συνεκτικό, αποδοτικό συνολικό πρόγραμμα αλλαγής. Ποιοι θα πρέπει να εμπλακούν σε ένα πρόγραμμα για τη βελτίωση των επιδόσεων των καινοτομιών, με ποιον τρόπο και πότε, αποτελούν ερωτήματα με τα οποία ασχολείται λεπτομερώς. Ο James Christiansen ζει στην Ευρώπη από το 1990, απέκτησε PhD στη διοίκηση επιχειρήσεων από τη σχολή INSEAD και έχει διδάξει σε αρκετές σχολές διοίκησης επιχειρήσεων στη Γαλλία. Το 1998 έγινε μέλος της εταιρίας συμβούλων Renaissance Solutions (τώρα τμήμα της Renaissance Worldwide), στα γραφεία της στο Λονδίνο, η οποία ιδρύθηκε από μέλη της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων και της Σχολής Εκπαίδευσης του Harvard. Όταν ο Dr Christiansen δεν βοηθάει πελάτες, συχνά πηγαίνει για πεζοπορία ή κάμπινγκ στην έρημο στη βόρεια Καλιφόρνια. Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: [email protected].
Πληροφορίες
«Ένα βασικό ανάγνωσμα για ανώτερα διευθυντικά στελέχη τα οποία ανησυχούν για το πώς θα κάνουν τις εταιρίες τους πιο καινοτόμες.» – Yves Doz, Καθηγητής στη έδρα Timken της Σχολής Παγκόσμιας Τεχνολογίας και Καινοτομίας, INSEAD
«Οι μεγαλοεπιχειρηματίες γνωρίζουν ότι αν οι εταιρίες τους δεν καταφέρουν να καινοτομήσουν, είναι καταδικασμένες. Ο Christiansen ερευνά την πολυπλοκότητα του συστήματος καινοτομιών και δείχνει τι το κάνει να λειτουργεί. Γράφει με τρόπο πειστικό ότι είναι δυνατό να βελτιωθούν οι επιδόσεις των καινοτομιών σχεδόν κάθε εταιρίας.» – Gary E. McGraw, Αντιπρόεδρος, Τεχνολογική Καινοτομία, Eastman Chemical Company
«Αυτό το βιβλίο αφορά στη δημιουργία μιας κουλτούρας καινοτομίας. Είναι πρακτικό και σχεδιασμένο για να μας βοηθήσει να κάνουμε αποδοτικές βελτιώσεις στο δικό μας σύστημα καινοτομιών.» – από τον Πρόλογο του Xavier Mosquet, Α΄ Αντιπρόεδρος, Boston Consulting Group